39 - HongKong - CX102

23 april 2011 - Hongkong International Airport, China

23 april 2011

Het is zover de laatste ochtend in Australië. Uitgeslapen tot wel 8 uur en de laatste kleding ingepakt. De tassen mee naar beneden genomen en ter bewaring afgegeven. Eerst even lekker ontbijten, nou dat kon nog net. Het ontbijt is tot half 11 en we kwamen om kwart over 10 aanzetten. Het zag er allemaal even lekker uit en het was nog moeilijk kiezen. Heerlijke croissants en muffins, scrambled eggs, gekookte eieren, yoghurt met muesli en allerlei exotische sapjes. Nou we hebben onze buik rond gegeten. We hebben een lange reis te gaan. Na het ontbijt zijn we in de lounge van het hotel gaan zitten totdat om 12 uur de taxi voorreed. Na een ritje van nog geen half uur stonden we op International airport van Cairns. We moesten even wachten voordat we konden inchecken en de tassen wogen totaal 38,5 kg, nou dat is toch netjes he? Ik dacht dat ze zwaarder waren maar dat viel gelukkig mee. Bij de douane moest Carin een bom check ondergaan! Verder geen problemen en was het wachten geblazen totdat we om 3 uur mochten instappen. Het eerst stuk vlogen we nog over het Great Barrier Reef en daarna als snel de wolken in. Tijdens de vlucht 2 films gekeken en wat geslapen en gegeten. Om ongeveer 5 over 8 HongKong tijd kwamen we aan in HongKong en zitten we nu te wachten op onze volgende vlucht naar Amsterdam. We vertrekken om kwart over 12 dus we hebben nog even. Dus de tijd even doden met gratis internet! Wordt vervolgd.

1. marieke van otterloo:
    23 april 2011
    Leuk, bijna life verslag uit het Verre Oosten!
    Goede reis.
    Lieve groet, Marieke.