35 - Perth

1 februari 2017 - Perth, Australië

01 Februari 2017

Ja, het is aftellen geblazen. Vanmorgen op de hotel kamer gegeten, we hadden nog brood, kaas en pindakaas en jam over dus dat maken we maar op. Na het ontbijt waren we weer klaar voor een nieuwe dag Perth. We zijn naar de Swan river gegaan met de gratis bus en bij de Bell Tower is een hele nieuwe kade aangelegd. Erg mooi gedaan en een aanwinst voor Perth. Bij de kade hebben we een boottocht geboekt over de Swan river met lunch. We vertrokken om 11.15 uur met de boot het zonnetje staat weer hoog aan de hemel en het is meteen flink warm. We staan heerlijk op het achterdek en genieten van het uitzicht. De lunch die om 13.15 uur werd geserveerd was heerlijk. Van alles wat en voor ieder wat wils. Om kwart over 2 waren we weer terug in Perth. Hebben we nog een rondje over de kade gemaakt en zijn weer terug naar het centrum gelopen. Hier en daar nog wat gekocht. Op het terras nog een cappuccino gedronken en vervolgens terug naar het hotel gegaan, wederom met de gratis bus. Een goede zet van Perth, zo houd je wel zoveel mogelijk autoverkeer uit Perth en wij zijn er blij mee  ’s Avonds hebben we in het hotel gegeten.

Hotel: Quality Ambassador

1. Elly:
    1 februari 2017
    Gratis bussen! Nou dat is het wel hè Tanja, haha.
    Maar des te meer kun je kopen! Voor mij hoeft het niet zo'n groot kado te worden hoor! :-) goede reis terug naar huis! voor jullie!