30 - Bunbury

27 januari 2017 - Bunbury, Australië

27 Januari 2017

Heerlijk geslapen in ons buitenverblijf en wat een ruimte…. Na een uitgebreid ontbijt met een lekker gekookt eitje erbij zijn we naar het strand vertrokken. Volgens de dame van de camping niet ver met de camper. Dus Tomtom ingesteld op Ocean Drive en eerst de hele kustweg afgereden. Mooi en heelveel strand. Op de rotonde gedraaid en een leuk strand uitgezocht. De camper geparkeerd, de stoeltjes en handdoeken gepakt en naar het strand gelopen. Het was een heel vervelende en lange dag aan het strand. :) Het was weer flink warm en langer dan een half uur kon je niet zitten om vervolgens je weer met gevaar voor eigen leven in zee te wagen. De golfen zijn behoorlijk krachtig en ook de onderstroming zorgde soms voor verrassingen maar we hebben ons staande gehouden. Veiligheidshalve mijn bril maar in de tas gelaten voordat er weer een haai met mijn bril rondzwemt. We zaten voor een restaurant dus we besloten daar maar meteen te gaan eten het was inmiddels al half 6 geworden. Bij het strand stond een stranddouche dus dat is handig en in de camper konden we ons omkleden. Dus schoon en netjes naar het restaurant gegaan en daar gesmuld van een heerlijk diner.

1. Sandra:
    27 januari 2017
    jaja heel verstandig van die bril hahaha