31 - Bunbury

28 januari 2017 - Bunbury, Australië

28 Januari 2017

Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Wat gaan we vandaag doen. Gisteren nog vergeten te vertellen dat we nog door Bunbury heen gereden zijn. Een grote plaats met heelveel winkels. Mooie huizen en een mooie vuurtoren. Besloten om de dag toch maar aan het strand door te brengen, was gisteren goed bevallen. Zo gezegd, zo gedaan, na het ontbijt met alweer een heerlijk eitje zijn we met de camper naar het strand gereden. Gelukkig was er nog een plekje vrij, grapje. De stoeltjes uitgeklapt en we waren er weer klaar voor. Toen we het strand opliepen stond er een camera crew. We waren benieuwd wat dat zou worden. We zagen een viertal met gekleurde gedroogde verf en die moesten de verf naar elkaar gooien. Het zag er grappig uit en de witte t-shirts waren al snel voorzien van alle kleuren van de regenboog. Dat gebeurde een aantal keren totdat het er waarschijnlijk goed opstond. Toen mochten ze een verfrissende duik nemen. Het is vandaag weer erg warm en ook vandaag vele malen de zee bezocht. Nu zelfs tot na de branding gekomen na vallen en opstaan. Om een uur of 4 vonden we het genoeg er moest ook nog gewassen worden op de camping. In de tijd dat de was draaide zijn we nog even naar het zwembad gegaan om nog even te zwemmen, hadden we nog niet gedaan vandaag. Daarna het diner bereid en buiten op onze veranda heerlijk gegeten. Helaas zonder kaarslicht want die waaien door de wind steeds uit, dus dat hebben we opgegeven.