40 - Amsterdam - CX271

24 april 2011 - Amsterdam, Nederland

24 april 2011 - Hongkong - Amsterdam - CX271

Netjes op tijd vertrokken vanuit Hongkong. Het vliegtuig zit bomvol. Na het serveren van het diner werd het licht uitgedaan om te slapen. De nacht bestond uit hazenslaapjes, water drinken enzovoorts. Om ongeveer anderhalf uur voor aankomst kregen we het ontbijt geserveerd en na een lange vlucht stonden om keurig op tijd aan de gate. Wat een reis, gelukkig achter de rug. Op naar de bagagehal, daar duurde het even voor tas 2 op de band kwam maar ‘no worries’ uiteindelijk kwam tas 2 ook en op naar de uitgang. Buiten werden we opgewacht door Stef, Dymphna en Mieke met een mand vol lekkers en hebben we onder de Hollandse zon nog een kop koffie gedronken. Het is toch leuk als er iemand op je staat te wachten. Na een gezellig uurtje op het terras zijn we naar huis gebracht door Stef. Thuis werden we onthaald door 2 miauwden poezen, die ons ook erg gemist hebben!

We kijken terug op weer een onvergetelijke reis.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke commentaren. :)

Totaal 3522 kilometers gereden.

Totaal 1275 foto’s gemaakt.

End of this journal.

Bye, Bye.

1. Nina van Vugt:
    26 april 2011
    Welkom terug! En je ziet, ook hier een heeeerlijk weertje, life is treating us good :)

Tot SO&T! Groetjes Nina
  2. Teddy:
    26 april 2011
    Kan niet wachten tot je weer op kantoor bent.
    Misschien even een Australia adventure presentatie inplannen.
    Veel leuker dan de presentatie Werkinstrukties Change Office!

Goed dat jullie weer veilig thuis zijn!
    brgds,
    Teddy
  3. marieke van otterloo:
    26 april 2011
    He, fijn te lezen dat jullie veilig zijn thuisgekomen! Back to normal? Wel thuis, liefs Marieke.