40 - Amsterdam - CX271

24 april 2011 - Amsterdam, Nederland

24 april 2011 - Hongkong - Amsterdam - CX271

Netjes op tijd vertrokken vanuit Hongkong. Het vliegtuig zit bomvol. Na het serveren van het diner werd het licht uitgedaan om te slapen. De nacht bestond uit hazenslaapjes, water drinken enzovoorts. Om ongeveer anderhalf uur voor aankomst kregen we het ontbijt geserveerd en na een lange vlucht stonden om keurig op tijd aan de gate. Wat een reis, gelukkig achter de rug. Op naar de bagagehal, daar duurde het even voor tas 2 op de band kwam maar ‘no worries’ uiteindelijk kwam tas 2 ook en op naar de uitgang. Buiten werden we opgewacht door Stef, Dymphna en Mieke met een mand vol lekkers en hebben we onder de Hollandse zon nog een kop koffie gedronken. Het is toch leuk als er iemand op je staat te wachten. Na een gezellig uurtje op het terras zijn we naar huis gebracht door Stef. Thuis werden we onthaald door 2 miauwden poezen, die ons ook erg gemist hebben!

We kijken terug op weer een onvergetelijke reis.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke commentaren. :)

Totaal 3522 kilometers gereden.

Totaal 1275 foto’s gemaakt.