36 - Port Douglas 6

20 april 2011 - Port Douglas, Australië

20 april 2011

Vandaag weer lekker uitgeslapen, voor zover dat kon. Onze interne klok loopt toch iets anders dus zaten we toch al om half 9 buiten aan de koffie. We hadden geen stroom en daardoor werkte de waterkoker niet. Dus even in de camping keuken het water gekookt. Er bleek een zekering in de stroompaal stuk te zijn maar het was zo opgelost. Na een uitgebreid ontbijt, gebakken eieren met ham en kaas, mmmmmm gingen we op weg naar het strand. Het weer is stralend met zeewind dus goed uit te houden. Het was er nog behoorlijk druk maar de strandbedjes waren nog vrij, dus daar hebben wij ons geïnstalleerd en de hele dag doorgebracht. :) Bij de toren van de lifeguards kwamen toch een paar stinger gevallen zich melden. Dus het was weer oppassen geblazen. Gelukkig staat er ook een stranddouche en daar hebben we ons regelmatig afgekoeld. De dag bestond uit lezen, slapen en rondkijken pffff best vermoeiend. Om half 4 zijn we terug gegaan naar de camping en hebben daar nog even in het zwembad getraind! Na het avondeten stond dan toch nog die ene klus te wachten het inpakken en daar zijn we net mee klaar. Ondanks dat er veel uit is gegaan gaat er toch net zoveel weer mee terug. Hoe kan dat nou! Dus allemaal een goede nacht.

Totaal 0 km afgelegd.

Pandanus Caravan Park - 38 dollar