34 - Port Douglas 4

18 april 2011 - Port Douglas, Australië

18 april 2011

Vanmorgen wat langer geslapen, geen excursies niets vandaag. Dus heerlijk uitgebreid ontbeten een praatje met de buren gemaakt en we hebben besloten om hier nog 3 nachten bij te boeken. Dus op naar de receptie en geregeld, ook meteen een excursie naar Kuranda geboekt. Een historische treinrit naar Kuranda met aansluitend een rit in de skyrail. De bouw van de spoorlijn heeft 5 jaar geduurd en officieel geopend in 1891. De spoorlijn werd ooit aangelegd voor de goudmijnen maar tegenwoordig een toeristenattractie. Dus morgenochtend worden we om 8 uur opgehaald, spannend weer. Vervolgens zijn we naar het strand gegaan, op het strand aangekomen miste ik de autosleutels oh nee, die liggen nog bij de receptie dus weer terug gelopen en ja hoor daar lagen ze nog pfffffffff.Tanja en sleutels gaan niet samen. De rest van de dag op het strand gezeten, een kleine regenbui maar niet heftig genoeg om ons van het strand af te jagen. Om half 5 zijn we terug naar de camping gelopen en hebben we nog een duik in het zwembad genomen. Nog even van het daglicht genoten onder genot van een XXXX Gold. (Queensland biermerk)

Totaal 0 km afgelegd.

Pandanus Caravan Park - 38 dollar

1. Elly:
    18 april 2011
    Gaan we de laatste dagen nog ff "bakken" dames??
    Groot gelijk, hoor!
    Wordt straks nog afkicken van al dat bier ;-)
  2. Stef en cees:
    18 april 2011
    Echt super dat julllie er zo van genieten. Hier afgelopen weekend ook prima campingweer. xxx Stef en Cees
  3. Dymphna:
    18 april 2011
    He meiden, kedengedengkedengedeng hoehoe jullie gaan als een trein haha. Wat heerlijk allemaal voor jullie. Hier wordt het al wat warmer we hopen dat het ook goed is voor Mieke d'r rug (loopt al een paar weken moeilijk, spit?) Kijk al weer uit naar het vervolg, jullie zullen al heel wat foto's hebben gemaakt!Dikke kussen, Dymphna & Mieke
  4. Teddy:
    18 april 2011
    Ladies, Wat een geweldige trip, met zoveel wildlife.
    Ik ben echt jaloers en kan niet wachten op de 'insite' verhalen en de andere foto's.
    Geniet er nog lekker van! De laatste loodjes... je zou er maar mee zitten. Veel plezier nog. brgds Teddy
  5. Annika:
    19 april 2011
    Dames, goedemorgen (hier dan) ja het is weer dinsdag en ben weer helemaal bij en ik wacht de souvernirs af, net als elly we laten ons verassen haahha (grapje hoor). Wat een leuke verhalen weer, en hoe vet he een helikopter vlucht, hoe vonden jullie dat? Ik vond het toen heel vreemd om daar in te zitten, voelde net alsof de achterkant steeds weg gleed. Maar stoer zeg. En eindelijk het echte wilf life leuk.
    Fijn he van die buren die gelijk bij je komen staan, dan gaat jullie bier wel hard zeker hahahah. Oh en die verhalen over de te grote lunches, mmmm heerlijk zeg, ben jaloers. Nog iets meer dan een weekje, en Tannes er ligt genoeg voor je hoor, het is druk zat, we kunnen niet zonder je hebben we dat al tegen je gezegd. Nee hoor alle gekheid op een stukje, we genieten hier van het weer, en maken ons dus niet druk......
    Tot snel dikke kus ook voor carin.
  6. Anita:
    19 april 2011
    Jaaaaaaaaaaa, nog even en dan is het klaar! Maar super goed dat jullie er nog 3 dagen aan vastgeplakt hebben... geniet er met volle (bier) teugen van, he?!
    Hier is het inderdaad ook al warmer en vandaag zelfs heet! Scheelt een hoop, denk ik, als jullie terug zijn.
    liefs,

Anita