24 - Airlie Beach 2

8 april 2011 - Airlie Beach, Australië

08 april 2011

Vandaag uitgeslapen, nou ja tot 8 uur dan. Op ons gemakt ontbeten en de folders voor de excursie naar de Whitsundays bekeken. Er zijn bootexcursies, vliegexcursies en een combinatie daarvan en nog vele andere kortom te veel om op te noemen. De weersvoorspelling van gisteren gaf aan golven van 5 meter dus de bootexcursie valt af want Carin wordt dan zeker zeeziek. Dus de keuze werd een vliegexcursie over een deel van de Whitsundays met een stop op Whitehavenbeach van anderhalf uur. Whitehavenbeach is het bekendste strand van de Whitsundays en Australië. Dus op naar de receptie om de excursie te boeken, zo gezegd zo gedaan. Morgen gaan we om 12 uur de lucht in. Nou dat wordt weer een hele belevenis. Weer terug bij de camper aangekomen besloten we naar het winkelcentrum dichtbij te gaan lopen want het weer was wat onbestendig. Niet echt zwembadweer. ‘s Middags hebben we nog wel bij het zwembad gelegen maar geen zwempoging gedaan. Heerlijk aan de rand van het zwembad gelezen.