16 - Noosa Ville 2

31 maart 2011 - Noosaville, Australië

31 maart 2011

Na de regen van gisteren waren we er nog niet uit of we bleven staan of door zouden rijden. Volgens internet zou het een stralende dag worden maar volgens de buren zou het een regenachtige dag worden. We besloten toch te blijven staan want het zag er wel aardig uit. Dus even de wasmachine en de droger aan het werk gezet en vervolgens heerlijk ontbeten. Daarna op pad gegaan naar het strand, 20 minuten lopen. Het eerste deel konden we volgens de buren langs de waterkant van de rivier lopen. Dat liep gezelliger en zagen we heel wat mooie bungalows liggen me allemaal een eigen strand uitkomend op de rivier. Na 20 minuten kwamen aan op Noosa Beach en zijn we eerst een kop koffie gaan drinken. Na de koffie de rest van de dag op het strand vertoeft. Zonnen, zwemmen en liggen. Het water had een heerlijke temperatuur dus veelvuldig het ruime sop gekozen. Einde van de middag Noosa Heads doorgelopen, een dure winkelstraat waarover de buurvrouw vertelde dat het het meest prestigieuze dorp was van Australië. De prijzen van de meeste huizen zijn niet onder de 1,5 miljoen dollar. En dan hebben we het over 1 kamerappartementen! We hebben wel leuke huizen zien liggen........... Het plaatsje Noosa Heads ligt aan het Noosa National Park waar verschillende wandel mogelijkheden zijn. Om ongeveer half 6 waren we terug op de camping en hebben we nog even nagenoten van deze prachtige dag. We krijgen eindelijk een kleurtje.

PS We zitten sinds Brisbane in de provincie Queensland.

Totaal 0 km afgelegd.

Noosa River Caravan Park - 39 Dollar

1. Stef en cees:
    1 april 2011
    Ook lekker zo'n dagje aan het strand