12 - Byron Bay 2

27 maart 2011 - Byron Bay, Australië

27 maart 2011

Vandaag blijven we in Byron Bay en de weersvoorspelling klopt. Het regent en het is bewolkt. De buien duren niet lang en af en toe zien we de zon maar het is niet waarop we gehoopt hadden. Dus gaan we Byron Bay verkennen. Tja wat zullen we erover schrijven het is een gezellig en bekend surfers plaatsje met hoog hippie gehalte. Oude en jonge Hippies en Backpackers. Het is dan ook niet raar dat hier veel zwemkleding, surfplanken en andere spirituele winkels zijn. En ik weet niet waar al die hippies & Backpackers het geld vandaan halen maar goedkoop is het zeker niet! Veel restaurants en bars, voor elk wat wils en geschikt voor elke beurs. Eten moeten we allemaal. We besloten bij het curry house wat te gaan eten.

Na de lunch zijn we naar het strand gelopen om te kijken naar de surfers. We zijn op het strand gaan zitten en hebben daar zeker een kwartier kunnen zitten voor de volgende regenbui. We besloten ons te verplaatsen naar een bankje met inmiddels de regencapes aan. Het weer bleef de rest van de middag wisselend. De temperatuur is heerlijk alleen af en toe een bui. Maar de surfers gaven niet op en wij ook niet. Aan het eind van de middag terug gelopen en meteen wat boodschappen gedaan. De avond doorgebracht op het balkon van het huisje wat achter ons staat. Konden we toch nog droog buiten zitten en genieten van ons drankje. De camper heeft geen luifel dat is wel jammer als het regent.

Totaal 0 km afgelegd.

Camping Glen Villa - 40 Dollar

1. Annika:
    29 maart 2011
    Hoi Carin en Tanja, ik ben weer helemaal bij zo na het zonnige weekend hier. En wat een leuke verhalen en foto's zeg.
    Nou het is hier nu 10.10 zit bij de vracht dus heb een uurtje jullie berichten doorgenomen, en ga nu echt wat doen hoor.
    Veel plezier en geniet van de mooie momenten daar.
    Toedels