11 - Brusand Stavanger

10 juni 2012 - Stavanger, Noorwegen

10 juni 2012 Brusand - Stavanger 64 km

Om 10.30 uur vertrokken we van de camping met stralend weer. De route nog steeds weg 44, de Viking route, loopt paralel aan de kust. Bij soyland gingen we weg 507 op tot aan Bore daar weg 510 op. We passeerden Sola en we zagen dat daar een vliegshow werd aangegeven. We zijn een parkeerterrein opgereden en hebben koffie gezet. Al gauw kwamen de eerste vliegtuigen voorbij. We hadden goed zicht en zaten heerlijk in het zonnetje.

IMG_5721 Resized

Wat foto’s gemaakt en weer op weg gegaan.

Stavanger was de volgende plaats, de enige camping in Stavanger is Mossvangen en ligt 3 km van het centrum, we arriveerden om half 1.

Het was druk op de camping dus een plekje uitzoeken duurde even. Plekken zat alleen een stroomprobleem maar ineens vertrokken er veel campers dus was het stroomprobleem opgelost. Je moet hier wel enorme stroomkabels hebben want er zijn weinig stroompunten en de kabels lopen kris kras alle kanten op. Dus de camper 2 meter naar achteren gezet anders was mijn kabel te kort!

Stavanger moet maar even wachten het is zulk heerlijk weer dat we besluiten te blijven zitten in de zon. Boekje, drankje en zonnen maar.