09 - North Haven

24 maart 2011

24 maart 2011

Vandaag zijn we om half 10 op pad gegaan, ook vandaag stond de zon hoog aan de hemel. Jammergenoeg wilde de tomtom ons weer naar Sydney terug laten rijden. Dat is de verkeerde kant op en even keren is er niet bij dus zo’n 40 km omgereden. Tja, je moet het wel goed instellen natuurlijk! Pfff

Dus via de HWY richting Kew gereden, onderweg de toeristische route The lakes gereden. Een mooie weg met onderweg nog een kijkje bij de Seals Rock genomen. We dachten daar Seals te zien maar die waren er niet. Wel een heel mooi idyllisch strand. Aan de ene kant de oceaan die over de rotsen slaat en aan de andere kant een goudgeel strand zover je kan zien. We hebben overwogen te blijven maar we hopen nog meer van dit soort stranden te zien. We hebben even op het strand gezeten en het water gevoeld en we moesten ons losrukken van al dit moois.

Toen we bij de camper waren riep iemand dat er dolfijnen waren dus weer terug met camera en ja hoor in de verte zwommen de dolfijnen, wel een stuk of 5. En ook nog een Kookaburra in de boom. Nou de dag kon niet meer stuk.

Na de toeristische route kwamen we weer op de HWY uit en onderweg passeerde we nog enkele leuke plaatsjes. Forster en Tuncurry. Onthouden voor de volgende keer :) Verder kan je naar verschillende stranden alleen zijn de meeste voor 4WD. Rond half 4 kwamen we in de buurt van onze volgende camping. We hadden er 2 uitgezocht en hebben gekozen voor Jacaranda Caravan Park in North Haven omdat deze bij een meer ligt. Ingeschreven en de camper geparkeerd en vervolgens een duik in het zwembad genomen. Heerlijk. Ondertussen de wasmachine en droger zijn werk laten doen terwijl wij genoten in het zwembad dat we helemaal voor ons alleen hadden. s’ Avonds heerlijk buiten gezeten, wel ingespoten want de muggen hebben ons al flink te pakken gehad.

Totaal 268 km afgelegd.

Camping Jacaranda Caravan Park - 30 Dollar