08 - Skutskar - Harnosand 2015

22 juni 2015 - Härnösand, Zweden

Om half 8 opgestaan. Hoe mooi het hier ook is, het is tijd om te verder te trekken. Vuil water geloosd en vers water getankt. Om 9 uur reden we de camping af. Nu eerst boodschappen doen in Skulkar, voor mij een noodzakelijk kwaad, voor Carin een uitje. Want oh, oh wat is er toch allemaal te koop!!

Na weer van alles te hebben ingeslagen konden we op pad. De E4 op richting Sundsvall. Wederom een groene omgeving. Af en toe een klein buitje.

Temperatuur is rond de 16 graden. We hadden qua kleding toch op iets beter weer gerekend waardoor Carin een joggingpak moest bijkopen. Hierdoor een bezoek aan de MAXI gebracht. Een supermarkt die van alles verkoopt.

Missie geslaagd, een licht paars joggingpak is het geworden.

We reden verder over de E4 en zijn in Harnosand beland op Salstens Havs camping. Om 16.00 uur kwamen we aan en we mochten kiezen waar we gingen staan. Mooie plek met uitzicht over het water.

Het zonnetje is doorgekomen en ik zit dit verhaal te tikken in het avondzonnetje, heerlijk.

Harnosand is de hoofdstad van de gemeente Harnosand in het landschap Angermanland en de provincie Vasternorrlands lan.

De stad ligt aan de Botnische Golf.

Totaal 297 km

1. Teddy:
    23 juni 2015
    Elly zei gisteren al, dat het er fris uit zag.
    Ach ja, leuk om even bij de MAXI te shoppen in plaats van de MAXIS