08 - Mandal

7 juni 2012 - Mandal, Noorwegen

07 juni 2012 Mandal 0 km

Vanmorgen opgestaan met bewolking. Het zonnetje wil wel maar het wolkendek is te dik.

Op ons gemak de douche bezocht en buiten ontbeten. Wel een heeeeele klein bui van een paar seconde. Als je binnen was had je het gemist. We besloten om half 12 te gaan wandelen naar de rotsen. We hadden vanaf het strand trappen gezien dus het was mogelijk. Na een flinke klimpartij kwamen we bij de trappen. De trappen waren alleen om van het uitzicht te genieten, ze leiden nergens heen. Dus weer omgekeerd en het pad gevolgd. Het pad loopt door het natuurgebied Furulunden en we kwamen langs verschillende kleine stranden en vele kale rotsen.

Wel leuk om te klimmen en te klauteren.

Inmiddels was de zon ook gaan schijnen en dat maakt het toch allemaal wat mooier.

We hebben op verschillende mooie plekjes gezeten om te genieten van het uitzicht.

IMG_5632 Resized

Ook oud brood mee genomen om de vogels te voeren, altijd een leuke bezigheid.

Het pad volgde de kustlijn totdat we bij een haven uitkwamen. Daar langs de weg verder gelopen en de mooi huizen bekeken die vooral een mooi uitzicht hebben. Verschillende soorten bloemen en vogels gezien. Hoe ze heten.......

De weg hield op en bij een huis en er zat niets anders op dan weer terug te lopen. Onderweg nog een leuke waterspeelplaats gezien met hangmatten in het water en ook nog een tokkelbaan door het water. Daar was het toch nog even te koud voor, alhoewel iemand zich daar toch aan waagde, brrr. We waren om 15.00 uur terug op de camping en genoten daar nog in onze luie stoel van de zon.

Helaas gaat het verhaal even niet verder. Ik heb internet tot 17.00 uur. Dus tot gauw!

En voor allemaal Hup Oranje Hup.

IMG_5654 Resized

1. Elly:
    8 juni 2012
    Carin/Tanja, na foto 11 wordt het een blanco scherm maar de diashow gaat wel door? dus er staan maar 11 foto's op ipv 43!

Maarre.... wat is het een mooi land, he!
  2. Fella:
    8 juni 2012
    Hoi ladies,

Dat ziet er goed uit jullie reis in de Apollo.
    Lekker genieten!!!

Groetjes uit een stormachtig maar wel zonnig Amsterdam.
  3. Tanja:
    10 juni 2012
    Elly heb jij er alleen last van of meerdere?
    Ik zie nl. alle foto's.
  4. Elly:
    11 juni 2012
    Tanja, ik heb het nu vandaag weer een keer op diashow gezet en nu zie ik ze wel allemaal
  5. Anita:
    12 juni 2012
    Hoi hoi! Zo, ben weer helemaal up to date! Jammer dat het weer niet altijd goed meewerkt, maar zo te zien vermaken jullie je prima daar tussen die Noren!

Geniet ze nog!

Groetjes,