06 - Enkoping - Skutskar 2015

17 juni 2015 - Skutskär, Zweden

17 juni 2015.

Om 10 uur reden we de camping af. De route ging over de E4, omgeving was vrij vlak, groene weiden met veel paarden.

Onderweg een hertje gezien aan de bosrand en ook nog een hertje wat de weg overschoot waarvoor we nog flink in de remmen moesten. Gelukkig geen ongelukken gebeurd en ook het hertje dartelde verder.

Na een …. kilometer kwamen we om 13.00 uur aan bij de camping die we uitgezocht hadden, camping Rullsand in Skutskar. Camping ligt aan zee.

De Zweedse Riviera!

Na het inchecken, het plekje opgezocht wat we toegewezen hadden gekregen en de camper geïnstalleerd. Gelukkig een zonnige plek.

Het is niet druk op de camping maar als we de receptie moeten geloven is dat het komende weekend wel anders. Vrijdag is het midzomernachtfeest en is de camping bijna volgeboekt.

Het plan was om 1 nacht te blijven maar door wat de receptie vertelde besloten we maar meteen een paar nachten bij te boeken. De meeste campings zijn dit speciale weekend volgeboekt.

We besloten eerst de camping te verkennen. Ook een wandeling naar de zee gemaakt en daar nog heerlijk in het zonnetje aan het strand gelegen. Wel gekleed want voor zwemgoed was het te koud.

Totaal 152 km