05 - Bomstadbaden (Karlstad) - Enkoping 2015

16 juni 2015 - Enköping, Zweden

16 juni 2015.

Vandaag weer op pad. Na ontbijt en opruimen, lossen en laden vertrokken we om half 11 van de camping. Eerst even naar het winkelcentrum om inkopen te doen. Het was een grote supermarkt dus voor we daar door heen waren was het 2 uur later. Wel een mooie supermarkt met heeeelveeeel van alles.
De route via Orebro over de E18, 1 miljoen bomen, 1 hertje en 1 Eland gezien. Voorbij Orebro gestopt voor de lunch, heerlijk aan een meer in het zonnetje. Na de lunch door gereden naar Vasteras, daar hadden we een camping uitgezocht maar die konden we niet vinden dus zijn we door gereden naar Enkoping. Daar werd een camping aangegeven, wij volgenden de borden en stonden net op het punt te gaan keren toen de camping in zicht kwam. Onze zoektocht werd beloon met een mooie camping aan, je raad het al, een meer. Camping Bredsand *** aan het meer Malaren.
Na een plekje te hebben uitgezocht en een wandeling over de camping te hebben gemaakt zijn we beland in het restaurant bij de camping.
Menukaart in het Zweeds maar met vertaling van de ober kwamen we er uit.
Heerlijke peper steak, met Idaho aardappels en sla. En om de dorst te lessen een klein biertje!
Voor het eerst last van de muggen gehad, dus hebben we niet lang buiten gezeten. Het weer is nog steeds mooi alhoewel de voorspelling voor de komende dagen minder is. Afwachten maar.

258 km

1. Annika:
    17 juni 2015
    Dat ziet er goed uit dames.....ik krijg er trek van van die peper streak....mjam mjam!!
  2. Jan en Stef:
    17 juni 2015
    Super zo een hut op de boot. Fijn dat jullie er weer van genieten zo hoeden ook bij minder weer. Hier ook wat minder weer. Knuffels van ons
  3. Edwin en Arno:
    17 juni 2015
    Heerlijk dat jullie genieten en Elanden en Herten zien, dat is toch geweldig!!!!
    Lekker gegeten en mooi weer!!! Hier is ook lekker weer en verder ook alles Oké, KUS Edwin en Arno