06 - Camper ophalen en vertrekken

21 maart 2011 - Katoomba-Wentworth Falls, Australië

21 Maart 2011

De taxi stond om 10 uur voor het hotel en we mochten we meerijden met een ander reisgezelschap dat eerst naar Town Hall gebracht moest worden. Daarna werden wij naar Apollo Motorhomes Rental gebracht. We waren niet de enige die een camper kwamen halen of terugbrengen dus wachtte we tot we aan de beurt waren. Na de papieren rompslomp en het rondje om de camper voor eventuele schades konden we vertrekken.

Het was inmiddels al half 2 maar het zonnetje was doorgebroken!

Op weg naar Katoomba, we hadden in Nederland de camping Katoomba Falls gereserveerd dus daar hadden we geen omkijken naar. Het links rijden was wat onwennig maar verder ging het goed. Via grotendeels de snelweg kwamen we in Katoomba aan waar we eerst boodschappen moesten gaan doen. Bij Coles, de supermarkt hebben we alle boodschappen gedaan. Bij de Liquorstore bier en drank ingeslagen. We besloten de Bundaberg rum te kopen omdat we deze willen proberen. Later in de reis langs de kust gaan we de fabriek van deze rum bezoeken.

Inmiddels regende het flink zodat we drijfnat bij de camper aankwamen met al onze boodschappen. Alles gauw naar binnen gezet en vertrokken we naar de camping. Daar arriveerde we ongeveer 6 uur en na het inchecken op de Katoomba Falls campig moesten we alles nog uitpakken.

‘s Avonds een rondje over de camping gelopen en de camping was behoorlijk vol.

Totaal 87 km afgelegd

1. Elly:
    31 maart 2011
    Goh, zo'n grote camping!!!!! :-)