05 - Sydney

20 maart 2011 - Sydney, Australië

20 Maart 2011

Het plan was om vandaag naar Bondi Beach te gaan. Helaas werkte het weer niet mee en besloten we in Sydney te blijven. Het regende zodanig dat de regenjassen mee op pad moesten. Ook de viering van St. Patricks day was afgelast. Jammer, er zou een optocht zijn en feestelijkheden in Hyde Park. Al winkelend en schuilend liepen we naar Darling Harbour. Daar aangekomen hebben we genoten van een Italiaans ijsje in de zon aan de haven. De temperatuur is goed, zo’n 24 graden. Na nog een enkele regenbuien brak de zon echt door. Tijdens de laatste regenbui besloten we om het toeristentreintje te nemen die over heel Darling Harbour rijdt, zaten we in ieder geval droog.

Na al die inspannende activiteiten besloten we op het terras van het restaurant Pontoon van de zon te gaan genieten. Met Hanndorf light (bier) en Wedges (gefrituurde gekruide aardappelpartjes met saus) lukte dat wel. Het inmiddels zonnige weer bracht veel mensen op de been en werd het nog gezellig druk ook.

Rond 5 uur besloten we weer op te stappen en terug te lopen naar ons hotel. Onderweg nog even in Hyde Park gestopt en zijn we op het gras gaan zitten om van de laatste zonnestralen te genieten. Het diner hebben we gehaald bij Subway, die hebben van die heerlijke broodjes. ‘s Avonds ingepakt.

1. Sandra:
    20 maart 2011
    He Carin en Tanja,hier een berichtje uit vinkeveen.
    Jammer van het weer bij julle maar zo te lezen vermaken jullie je prima gelukkig.
    Ik ben intussen al 2 keer bij JIp en Janneke geweest en het gaat goed met ze ik moest jullie even een kattekus geven.
    Janneke komt natuurlijk niet beneden als ik er ben dus ga ik maar naar boven om te melden dat er weer lekker eten staat.
    Nou nog veel plezier en hoop dat het wer beter wordt .
    Kusjes van ons allemaal .
  2. Heinrich:
    21 maart 2011
    Jammer van het weer!
    Hier is het stralend lenteweer en ong 22 graden. Vandaag maar in korte broek naar SO&T. Vanmiddag gaan we met zijn allen naar het strand! In de pantry staan kannen Sangria...
    Tsja, only in my dreams.
    Veel plezier daar!
    Groetjes,
    Henne
  3. Marijke van der Werff:
    21 maart 2011
    Zonde van de regen, maar het is gelukkig wel een lekkere temperatuur.
    Wat een mooie foto's. Leuk die slapende, hangende vleermuizen.
    Volgens mij smaakt het eten jullie prima.

Hartelijke groeten van Marijke Purmerend
  4. Anita:
    22 maart 2011
    Hoi Carin & Tanja! Hopelijk zijn jullie vandaag dan wel onderweg naar Bondi Beach! Het regenachtige weer is toch eigenlijk best heerlijk voor lange wandeltochten? Krijg je tenminste geen blaren.... Hoop in ieder geval dat het allemaal mooi wegtrekt. Leuke foto's!! Echt vakantie......hmmmm... wij moeten het maar doen met Henne's dream....haha

Ik zal je verder ook niet vervelen met het gewauwel van alledag.. alleen deze: de salarisstroken zijn weer mooi klaar voor uitbetaling rond de 24ste!...kunnen jullie weer lekker shoppen op regenachtige dagen!!
    heeeeeeeel veeeeeel plezier!!!

groetjes,

Anita
  5. Annika:
    24 maart 2011
    Hoi Carin en tannes,
    Ik heb van de vorige berichten en ook van deze geen melding gekregen dus nu lijkt het bijna als of ik jullie niet volg.
    Maar ik heb even alles gelezen ben helemaal bij. En jullie zijn lekker bezig daar, jammer van de regen, maar de foto's met poncho volgen vast nog hahahah. Geniet er lekker van, en ik ga zorgen dat ik de volgende keer gewoon de updates krijg, ben tenslotte een echt itt-er (not).
    Veel plezier
  6. Henk:
    26 maart 2011
    Haai lady's

Alles goed daar?
    Geniet ervan, nog maar een paap paar weken.

Knuffels

Henk
  7. Dymphna:
    28 maart 2011
    He meiden,
    Ook een paar dagen geen melding gekregen maar nu ook weer helemaal bij. Jullie hebben toch al weer mooie avonturen beleefd, prachtige foto's. Griepepidemie in Hoofddorp vorige week eerst Mieke nu ben ik aan de beurt. Wel nu zomertijd en het weekend schijnt het weer ook die kant op te gaan. Geniet lekker verder dikke kussen, Dymphna en Mieke
  8. Elly:
    29 maart 2011
    Ik was het weerbericht van Australie juist aan het volgen op BVN op Aruba, maar daar zag ik toch echt elke dag dat het schitterend weer was, maar ik lees nu op jullie reacties "jammer van de regen" zie je, het blijft vaag. Maar we zijn nu net terug via CUR gekomen want ze wilde ons hoogstwaarschijnlijk niet meenemen vanaf AUA dus je kent Jaap die wilde dat niet gokken (zie ik nu net dat er vanaf AUA 14 IPB'ers mee zijn gekomen) zijn we voor niks om 5.00 uur ons bed uitgegaan om twee volbetaalde tickets naar CUR te kopen :-( Maar we kwamen wel mee en ook nog eens op K.stoelen rugleuning kon niet naar achteren vanwege de wand van de pantry, grrrrr en had ik nog wel de hoogste prio. We hebben ook nooit mazzel, hahaha. Nou dames geniet er nog van en ik ga morgen de rest van jullie verhalen lezen, maar zag wel de foto's en die zien er weer niet verkeerd uit. toedeloe