31 - Uddevalla - Gotenburg

30 juni 2012 - Gotenburg, Zweden

30 juni 2012 Uddevalla - Gotenburg 91 km

Laatste dag in Zweden, heerlijk uitgeslapen. Vandaag moeten we de boot in Gotenburg halen. Nou moet het wel heel gek lopen als we dat niet halen. We zitten momenteel 90 km van Gotenburg vandaan. Dus we kunnen rustig aan doen. Om 13.00 uur reden we de camping af naar de E6. Op deze snelweg wordt wel pittig doorgereden, maximaal 110 km.

Het weer is wisselend maar overwegend droog en zonnig.

Onderweg nog 3 keer een Ree gezien, mooi rood bruin van kleur en toch weer onverwachts. We hadden dat niet meer verwacht langs de snelweg.

Om half 3 arriveerden we bij de boot in de haven van Gotenburg en konden we in de rij gaan staan. Om 15.00 uur mochten we de boot op rijden. We staan dicht bij de klep, dus dat is morgen snel de boot af. Tassen gepakt en naar de hut gegaan. We zitten weer op dek 9 maar in een kleinere hut. De hut die we op de heenweg hadden was al volgeboekt.

Zoek de verschillen op de foto!

We zitten nu heerlijk te relaxen (lezen) in de Bar op dek 9.