24 - Albany

21 januari 2017 - Albany, Australië

21 Januari 2017

Vroeg opgestaan toch lukte het niet om voor 08.15 uur te vertrekken. Terwijl we vandaag weer een flink stuk moeten rijden. Soms zit het tegen zullen we maar zeggen of kom je niet op gang. Na ons gebruikelijke ontbijt op pad gegaan. We hebben niets meer gehoord over de branden bij Albany dus we volgen onze route. De tomtom gaf een kortere route aan maar die vertrouwden we niet meer. Dus de kaart erbij gepakt en tomtom aangepast. We rijden over weg 40 naar Kondinin en slaan daar af richting Kulin. De boeren zijn hier erg creatief en hebben allemaal figuren van blik en vaten gemaakt. Voor ons een leuke afwisseling onderweg. Bij lake Jilakin stoppen we om een foto te maken van het grote zoutmeer, het is zo wit het lijkt wel sneeuw. We rijden door de Wheatbelt en de kleuren zijn geweldig. We vervolgen onze weg en rijden via lake Grace en Pingrup door het Stirling Range National Park. Een mooie bergformatie en het lijkt wel of we weer in de bush rijden. We worden weer gewaarschuwd voor kangaroos, paarden, vogels en ook papegaaien. Helaas vliegt er nu wel een vogel minder rond want ik heb er wel 1 geraakt. Het gaf een flinke klap. Om half 3 reden we Albany binnen en zijn we eerst boodschappen gaan doen bij Woolworth. Albany is een grote plaats en de camping die we hebben uitgezocht is helaas vol. Ze verwijzen ons naar een andere Big 4 camping die 4 km verder op ligt. We gaan op zoek naar de Big4 Emu Beach Holiday Park. Tomtom weet ‘m te vinden en na ingecheckt te hebben en de camper op zijn plek te hebben gezet zijn we naar het strand gelopen. Mooi strand achter de duinen. Helaas laat de zon het verder afweten en zitten we even later zelfs met vesten aan. ’s Avonds in de camper gegeten! Vergeet helemaal dat we nog uit geweest zijn. Om half 7 begon de disco op de camping en daar zijn we heen geweest.

404 km

camping: Big4 Emu Beach Holiday Park

1. Elly:
    25 januari 2017
    Hebben jullie ook nog gedanst?
    En Tannes, wat flik jij nou om gelijk het vliegende gevogelte uit de lucht te rijden!! Ben je niet gestopt voor het arme beest? En de camper niet teveel beschadigd?
  2. Rieke & Liz:
    26 januari 2017
    Dag Meiden; Wat belven jullie toch leuke dingen , wij moeten erg veel
    lachen om al de verhalen , dus blijven rijden .
    groetjes Liz en Rieke