25 - Ringebu - Biristrand

24 juni 2012 - Biristrand, Noorwegen

24 juni 2012 Ringebu - Biristrand 124 km

Vandaag is het zondag en dat zegt niets natuurlijk als je vakantie hebt maar we namen de tijd zodat we pas om 11.00 naar de verzorgingsplek reden. Daar stonden al 2 campers in de wacht dus moesten we aansluiten.

Toen wij aan de beurt waren stond er een camper die water wilde tanken en wij wilde water lozen dus er was wat verwarring wie nu wie voor zou laten gaan! Nou zijn die Noren toch wel stugge mensen en het engels laat vreemd genoeg toch wat te wensen over. Dus reed ik de camper maar weg om plaats te maken. Vervolgens heb ik de camper er wel dwars voorgezet zodat hij moest wachten tot ik klaar was!

De camping lag aan de E6, dus we konden zo de E6 weer oprijden. De volgende plaats die we bezochten was Lillehammer. We waren hier ooit vlak voor de Olympische spelen van 1994 en waren benieuwd of we nog wat herkenden.

IMG_6329 Resized

We zijn naar het Olympische park gereden maar daar konden we de camper niet kwijt dus terug naar het centrum gereden en daar lukte het wel. Jammergenoeg is het zondag dus alles is dicht op één toeristenwinkel na. Het enige wat we herkenden was het winkelstraatje. We liepen door naar het park en hebben daar op het terras een kopje koffie gedronken. Af en toe spetterde het maar het zette niet door.

Om half 4 reden we uit Lillehammer weg en zochten we een camping op. Deze vonden we even voorbij Lillehammer en heet Biristrand camping en ligt aan de Losna. Mooie plaats met uitzicht op meer. De website weer bijgewerkt en nog buiten onder de luifel kunnen lezen.

1. Elly:
    25 juni 2012
    Tannes, heb je gewoon je kont tegen de krib gegooid?? hahaha
  2. Johan en Trudie:
    25 juni 2012
    Hoi meiden, wat een prachtige verhalen en foto`s zeg!
    Het is net alsof wij ook een beetje op vakantie zijn.
    Ik ben blij dat de reis voorspoedig verloopt en dat het goed met jullie gaat. Elke foto is daar weer een bewijs van, dat jullie volop genieten.
    Ik lees dat je de camper er even `voor`hebt gezet, volgens mij zijn jullie toe aan dagje pauze!